Nohutlu Ton Baligi


Eczanede* recetemin hazirlanmasini beklerken, raflari dolasiyorum. Naturel urunler bolumunde bir paket nohut buluyorum, arkasindaki tarifi okuyorum ve hemen kafama yaziyorum. Cunku hos ve kolay birsey, ayrica bulundugu rafa gore gayet de dogal ve saglikli. Birkac gun icinde deniyorum, sonuc surpriz degil, tam tahmin ettigim gibi. Hafif, saglikli ve doyurucu. Yan yemek de olabilir, bizim gibi oglenleri hafif yemek isteyenler icin gayet guzel bir salata turu yiyecek de olabilir. Cok ama cok basit.
Bir kutu ton baligini suyunu suzerek, haslanmis nohut ve kare dogranmis kuru sogan ile karistirip; zeytinyagi ve tuz-karabiber ile tatlandiriyorsunuz.
Gerisi size kalmis, ister domates dilimleyin, ister maydanoz dograyin icine, isterseniz bir dilim ekmek veya grissini ile yiyin.
Hic sucluluk duygusu hissetmeyeceginiz, gayet dogal, folik asit ve fiber dolu bu salatayi/kolay yemegi denemenizi tavsiye ederim..
Afiyet Olsun
* Eczaneler burada eczaenelik gorevinin disinda market/dogal urunler marketi, zuccaciye, kitapci, hediyelik esya dukkani, oyuncakci olarak da gorev gordugunden nohutu nasil bulduguma sasirmayin....

Yorumlar

İLKAY dedi ki…
süper fikir:)
elinize sağlık
Cocukla Cocuk dedi ki…
bayılıyorum ton balığına ceşit cesit deniyorum bu da sıraya girdi:))
sevgiler
sunrise dedi ki…
ben de begendim fikri ILKAY...

Ton baligi ne kadar da cok sveiliyor cocuklar tarafindan degilmi cocuklacocuk? bizimkiler bayiliyor her cesidine...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket