Sevgililer Gunu Menusu

Sevgililer Gunu'nde dordumuz icin bir sofra hazirladim. Sevdigim, ugurlarina omrumu verecegim, gozlerindeki tek bir yas icin bile yuregimin parca parca ayrildigi bu uc kisi benim 'sevgili' listemdi tabii ki. Benden ne iyi hediye cikar? Tabii ki ozenle yapilmis, hepsinin ayri ayri sevecegi seylerden olusan bir menu. Ben de aynen oyle yaptim.


Tabii sonradan komsumuzun alti aylik minik kizi da katildi soframiza ama zaten oyle bir sus bebegi gibi ki, su minyatur mumlarin arasinda kaybolup gitti.

Kereviyeli patatesler Miss Cilek'ten. Sanirim Sofra dergisinde yayinlanmis, orijinali yogurtla ikram edilmis ama ben kolay yenilsin diye boyle sunmayi tercih ettim. Herkesin kolaylikla yedigi, harika bir patates oldu.





Kuzu pirzolayi Fransiz usulu pisirdim. Bir gece onceden zeytinyagi ve kekik ile marine edip, ertesi gun firinda pisirdim. "Pirzolayi yiyen var yemeyen var" dediginizi duyar gibiyim ama biz de o uc-dort senede bir yiyebilen gruptan oldugumuz icin fotografini koymakta bir sakinca gormedim.
Cevizli ve sarmisakli bruksel lahanasi ve kendi uydurdugum gavurdagi salatasi gibi yesillik salatasi yaptim. Tabii pilav her zamanki gibi 'olmazsa olmaz' bizimkilerin menusunde. Saymiyorum bile onu o yuzden.
Tatli niyetine cok farkli bir sey dusunmustum ama olmadi. Ahududulu minik cikolata toplar yaptim, onun yerine. Bunlarin da tarifini daha sonraya sakliyorum..
Umarim hepiniz sevgi dolu ve saglicakla kalirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket