Lorlu Minik Borekler


Madem blog arkadaslarimdan yaptigim tariflerden gidiyoruz, yine cok severek denedigim ve ondan sonra da sik sik yaptigim bir tarif daha. Acemisasci'dan bu mini mini ama muhtesem lezeetli borekcikler...
Ogleden sonra okuldan ac mi ac gelen yavrucuklara o kadar harika bir atistirmalik ki anlatamam. Aslinda her zaman icin muhtesemler ama ben en cok ogleden sonralari icin hazirda bir seyler bulundurmayi sevdigim icin, hep o ana ozel yapiyorum yapacaklarimi.
Evlenmeden onceki hayalim okuldan gelen cocuklarimin mutfaktan mis gibi gelen kurabiye kokularini duyarak henuz ellerini bile yikamadan 'anne nefis kokuyor bunlar' diyerek mutfaga dalmalariydi. Annemi sucladigim icin filan degil ama sakin yanlis anlasilma olmasin. Dunyanin en yeni ve en guzel lezzetlerini bize tanistiran, bugunku becerebildigim herseyi kendisine borclu oldugum anneme asla laf soylemem ama ben herhalde o zamanlar calisan bir anne olacagimi ongormus olmaliyim ki, hepsini bir arada goturebilmenin hayallerini kurardim.
O yuzden bu ogleden sonra atistirmaliklari benim icin cok onemliler ve en yorgun zamanlarimda bile kalkip birseyler hazirlamaya calisiyorum.
Lafi fazla uzatmayayim, ben Ipek'in tarifini aynen uyguladim. Milfoy hamuru, lor peyniri, kirmizi biberler, domates, siyah zeytin, maydanoz ve yumurta sarisi gerekiyor uzerini suslemek icin. 10 dakikada hazirlanan ama ondan daha kisa surede bitiveren bu minikleri denemenizi siddetle tavsiye ederim..
Afiyet olsun..

Yorumlar

egeli dedi ki…
ellerine sağlık gerçekten çok pratik bir tarif ,bir o kadarda lezzetlidir eminim....sevgiler
sunrise dedi ki…
Sahiden de cok lezzetliler Egeli..
Sanirim iyi bir lor peynirde yatiyor sirri...

Sevgiler Ege'ye...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket