Dream Girls



Bu hafta sonu Dream Girls filmini seyrettim sinemada. Ilk secimim degildi ama gittigim zamana en uygun bu film vardi ve ben de seyretmeye karar verdim. Cok da memnun oldum seyrettigime. Guzel bir filmdi.


Basrollerinde Jamie Foxx, Beyonce Knowles, Eddie Murphy oynuyor ama benim filmde asil en cok begendigim kisi Akademi Odullerinde Yardimci Kadin Oyuncu Odulune aday gosterilen Jennifer Hudson. Kendisi Eddie Murphy ile birlikte ayni dalda odule aday gosterildi ve inanilmaz sesi ve performansi ile odule kesinlikle layik oldugunu ispatliyor bence. American Idol'dan cikma bir kisi ve bu rol icin elemeler yapilirken ikinci secenekmis dusunulen, diger kisinin performansini bilmiyorum ama Jennifer Hudson her yonu ile iyi bir secim olmus ve filmi tek basina muzik solenine donusturuyor diyebilirim.


Beyonce cok guzel filmde, zaten rolu de guzelligi one cikarilan Deena Jones'un hayatini oynuyor ama cok iyi oynadigini soyleyemem. Tabii bu benim kisisel gorusum. Dimdik durusu, fazla kivrilip bukulemeyisi, sanki hep guzel olmak zorunda oldugunu hissedisi onun hareketlerini biraz kasmis gibi geldi bana. Belki de oyunculuk yetenegi yoktur, bu kadar basit tabii. Ama goruntu olarak sahneyi dort dortluk dolduruyor, gozlere buyuk senlik tabii.


Jamie Foxx ise cok eksik kalmis rolunde, zaten butun elestirmenler de ayni goruste. Eddie Murphy her zamanki komik filmlerinin disinda da cok iyi bir performans sergileyerek iyi bir oyuncu oldugunu kanitliyor bu filmde. Zaten Jennifer Hudson da o da Golden Globe odullerini alarak performanslarini ispatlamis oldular.




1960ve 1970'li yillarin basindaki cogunlugu African-American kisilerden olusan R&B muzigin yarattigi James Early(Eddie Murphy) nin arkasinda vokal yapan Dreamette kizlarin daha sonra nasil Dream Girls haline donustugunu ve dunya capinda unlu bir grup haline geldiklerini anlatan bu muzikal filmi kacirmayin derim.

Sekiz dalda Oscar'a aday gosterilen filmde benim favorim olan "And I am Telling You I'm Not Going" sarkisini Effie White(Jennifer Hudson)'dan dinleyin ve hakli oldugumu goreceksiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket