Happy Valentine's Day - Sevgililer Gununuz Kutlu Olsun


Mutlaka birileri vardir sevdiginiz. Mutlaka ki sevgiliniz olmasi sart degil, anneniz,babaniz, oglunuz, kiziniz, yegeniniz, kuzeniniz, yan komsu, dedeniz, anneanneniz, babaanneniz kiminiz varsa sevdiginiz; gidin yanagina kocaman bir opucuk kondurun bugun. Tabii ki bir gunluk bir sevgi degil bu ama omur boyu onu sevdiginizi simgeleyen belki de uzun zamandan beri kondurmadiginiz turden bir opucuk olsun. Yurekten gelen, sicacik, anlami buyuk..
Eger bayramdan bayrama opusen bir aileden geliyorsaniz daha da onemli o opucuk. Bir cocugun kalbinde olusturabilecek sicakligi, kendine guveni, onemseniyormus ifadesini hic bir sey dolduramaz bir opucukten baska. Oyle sirta pat pat vurularak yapilan yalandan sarilmalardan da haz etmiyorum. Soyle siki siki sarilmali insan sevdigine, birakmamak istercesine. O da sarilir karsiliginda, 'biliyorum beni sevdigini, ben de seni cok seviyorum' dercesine. Illa ki sozcuklere dokulmesine de gerek yok.
O kadar cok kavga, ayrilik, hastalik ve ayrilik var ki, iyisi mi siz buldugunuz kisiye sarilin bugun ve opebildiginizi opun. Hayat cok kisa ve sevgisiz gececek kadar da yavan degil..
Sevgiyle Kalin...

Yorumlar

yoncaa dedi ki…
Nedense ilk defa bu sene bana sevgililer gününde sevgilisiz olmak hiç ama hiç koymadı. hiç içim burkulmadı. Neden bana da gün içinde çiçek gönderen, beni öpücüklere boğan bir sevgilim yok diye üzülmedim. O kadar rahat huzurlu ve tasasız geçirdim ki..
Beni çok seven ve benim de onlarla olmaktan çok keyif aldığım insanların kapısına dayandım o gün. Annem ve babamı öptüm (bu arada babam anneme çiçek almış, sonra can dostuma gittim. Onunla ve ailesi ile olmak yetti de arttı bile bana.. Seninle konuştum akşam üzeri. diğer can dostumla İstanbul'dan konuştuk..İşte bu kadar. Dediğin gibi önemli olan sevmek ve bunu içinizde hissetmek.
sunrise dedi ki…
ben bu yuzden burdaki adeti cok begeniyorum, sevgililer gunu demek sadece bir sevgiliye sevdigini soylemek demek degil iste. kartlar herkes icin. en cok da anneanne, babaanne ve dedelerin sevildiklerini bilmeye haklari var gibi geliyor bana ve onlarsiz bir hayatin ne kadar bos oldugunu bir kez daha hissetmeme neden oluyor boyle gunler. ama yine de sevecek o kadar cok kisi var ki, yeter ki acabilesin yuregini. biliyorum ki seninki herkese acik..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket