Kirmizi Kadife kek ve Cop Sisler















Oyle bir kar yagdi ki okullar 3 gun daha tatil edildi, tam bir hafta oldu tatil suresi boylelikle. Fakat asil olan karin miktari degil, firtina seklinde gelisi idi. Hafiften baslayip da sonra yagmura donustu ve alttaki karlar buz tuttu bu yuzden. Ustune tekrar bir dolu kar yagdi ve inanilmaz bir manzara olustu. Ben hala isin romantik yanindayim ama evden cikmak zorunda olmadigim icin tabii bu boyle, yoksa isine gitmek icin tek basina koca kari firtinada kazimaya calisan karsidaki komsu kizi gorunce isin ciddiyetini anlamis bulunuyorum..


Hemen kosup kiza yardim ettik ama uc kisi ile bile kaldirilacak gibi degildi o kar ve boylelikle o da evde oturmak zorunda kaldi. Bence iyi de oldu, yolda neler gelecegi belli degildi basina, bir de dort aylik hamileymis. Cok ama cok acidim haline..


Tabii olan Sevgililer Gunu icin buyuk planlar yapanlara oldu. Kimse evinden cikmayinca hediye almayi son ana birakanlar mecburen bir opucuk verdiler sevgililerine, lokantalar son anda iptal edilen rezarvasyonlar yuzunden zor durumda kaldi, cicekciler beklediklerini bulamadilar, pastaneler ve cikolata dukkanlari da ayni sekilde ellerindekilerle kalakaldilar.


Ben de son ana biraktigim pasta yapma isinde, sussuz ve kremasiz bir kek ile kalakaldim. Dusundugum suslerin hicbiri yokmus evde, krema yapacak malzeme de bulamadim, zaten sevgilim de kremadan hic hoslanmadigi icin kekin bu halinin daha guzel oldugunu soyleyip beni ikna etti ve boylece sicacik evimizde, kalbimizde mutluluk, elimizde bir bardak sicak cayimiz ve kirmizi kekimizle Sevgililer Gunumuzu kutladik.










Resimdeki cop sisler de yine benim uydurdugum bir yemek oldu. Barbeku sosla soslayip firinda pisirilip yaninda pilav ve salata ile yendiler. Cok da harika oldular..
** Bugun yollar acildi ama hala kimse evinden cikmiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket