Servis Kasiklari

Fotograftaki servis malasini bir arkadasim getirdi bana. Burdaki yeni edindigim ve birlikte olmaktan cok hoslandigim bir grup arkadasimdan birisi bu hanim. Cok yetenekli ve benim gibi herseyi bir arada yapmayi seviyor. Biraz resim, biraz orgu, biraz boncuk dizme isi, yemek yapma vs derken akliniza gelip-gelmeyen her turlu hobiden birazcik yapmaya calisiyor. Bazilarinda benden cok onde oldugunu itiraf etmeliyim ama kendisine bunu kendimde yetersizlik olarak gordugumu, eger bir konuda uzmanlassaydim o isi daha iyi yapabilecegimi, halbuki boyle biraz ondan biraz bundan yapip hicbirinde uzmanlasamadigimi soyledigimde; bana 'kimin umurundaki uzmanlasmak, eger yaptigin seylerden zevk aliyorsan ve seni oyalayip mutlu ediyorlarsa uzman olmana gerek yok, tadini cikar ve daha yeni neler yapabilirim diye dusun' dedi bana.

Cok dusundum ama galiba hakli, herseyden biraz biraz yapmak istiyorum. Yeni fikirlere acigim ve yeni hobilere de. Bu yuzden de bu hanim beni cok derinden etkiliyor. Cunku bir taraftan da bilgisayar konusunda doktora yapmis bir matematikci ve halen de aktif olarak universitede hocalik yapiyor. Son derece elleri kollari dolu bir insan, galiba burada oldugum surece onu izlemeye devam edecegim.

Bu servis malasindan bana kendi evinde yaptiklarini gosterince ben de ona kardesimin bana gonderdigi nazar boncuklarindan ona verebilecegimi ve boylelikle eserlerinde orta nokta olarak bu buyuk boncugu kullanabilecegini ve de nazar boncuklarin anlamini anlattigimda cok sevindi ve verdigim bocuklardan birini de bana kullanarak tesekkurunu bildirmis oldu.




Ama ben de o kadar begendim ki yaptigini, nasil yaptigini ve malzemeleri nereden aldigini ogrendikten sonra servis malasina arkadas yapmaya karar verdim. Benimkiler de mavi ve yesil olanlar. Benim cok hosuma gittiler. Sanirim canim kardesimden daha cok boncuk isteyip ben de ona tesekkurlerimi bildirmeliyim..

Nasil yapildiklari cok kolay, sadece Turkce adlarini bilmedigim birtakim teller kullaniliyor. Yani incelikleri, kalinliklari farkli olduklari icin adlari degisiyor bunlarin. En onemli olan kasiklarin altinda bir delik olmasi, cunku bu sayede teli dolayabiliyor ve boncuklari dizebiliyorsunuz. Tabii telin paslanmaz olmasi cok onemli, kullanacaginizi varsayarak (ben kullandim valla), yikandiklarinda paslanmamalari gerekiyor...Guzel bir hediye de olacagini dusunuyorum, benim icin oldular cunku.



Yorumlar

Adsız dedi ki…
bu bana göre çok güzel canım ayol kimse görmedimi bu şeker şeyi neden yorum yok ayıp ama valla sanata düşkünler nerde bakıyım :) bu arada düğme kaplama yazın varya üstteki onuda kumaş ve dantelle tanıtmıştım çok eskiden ben ama fimo ile çok cici süslü olmuş :)
sunrise dedi ki…
Kasiklar benim cok meshur(!) olmadigim donemde yapilmisti. Demek ki dikkaatini cekmemis sonradan da kimsenin. Yemek blogu gobo gorundugu icin kimse kraft alaninda birsey olamazmis gibi dusunuyor demek ki.
Ben de bayiliyorum bu kasiklara, hatta her yemege gelen bayiliyor. Hep istiyorlar ama boncuklarim azaldikca fazla ustlerinde durmuyorum bu isteklerin...
Yeni bir tane kirmizisini yaptim, onu da yayinlayacagim yakinda.
Ben de gormustum sizinkileri Eda Hanim. Harika olmuslardi.
Sevgiler
Adsız dedi ki…
kaşıklar çok hoş olmuş tebrikler

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket