Hiz Limitini de Asmamak Gerek

Bugunlerde bizim evde bir telastir gidiyor, benim haricimde tabii. Malum dogumgunume birkac gun kaldigi icin bizimkiler telasla bana hediye alma, surpriz yapma hazirligindalar. Hos bu kadar ugrasmalarina ragmen butun surprizlerini biliyorum ama yine de sakin davranmaya calisiyorum. Tabii dunyanin bir ucunda ucunden baska beni kutlayacak kimse de bulunmadigi icin bir de bana gereken butun ilgiyi vermekle mukellef olduklarini dusunup daha da telaslaniyorlar. Malum bizm cekirdek/atom ailemiz sadece dort kisiden olusuyor ve tam yedi yildir da butun onemli gunleri bu grupla kutlamaktayiz. Onceleri garip geliyordu ama galiba alistik hepimiz de. Yine adet oldugu uzere yemege gidiyoruz, pastamizi kesiyoruz. Hatta cocuklarin dogumgunu filansa salonu da susluyorum ama olay bundan ibaret. Besinci bir kisi yok bu mutlu gunlerimizde. Aslinda hakikaten kimse sikayetci degil, cunku ailemiz o kadar guzel ki bize gore, durmadan sukrediyoruz birbirimize sahip oldugumuz ve saglikli ve birarada oldugumuz icin.

Her neyse lafi uzattim. Asil olay benim kirk yas krizlerim ve ne herkesin ne olacagini bilmeden bana korkulu gozlerle bakmasi. Simdi girilecek yas kritik olunca acaba duvarlari yumruklayarak aglayacak miyim, yoksa kendimi yemek ve icmeye verip derin bir kasvete mi buruyecegim, bilemiyorlar. Dolasiyla beni ellerinden geldigince mutlu edip, hic almadigim kadar hediyeye bogmaya calisiyorlar, farkindayim. Yanlislikla ya da bir ara agzimdan bir laf ciktiysa bir sey istedigime dair, bakiyorum da UPS her gun belli araliklarla bizim eve ugrayarak bu sozleri yerine getiriyor.

Bu arada bana bir parfum almaya calistiklarini farkedip mudahele etmek zorunda bile kaldim, cunku zaten var olan birkac tane parfumum oldugunu ve parfumden ziyade guzellik kremlerine ihtiyacim oldugunu soylemem gerekiyordu. Cenemi tutamadim, surprizin birini bozdum, ne yapayim ben boyleyim iste.


Tabii guzellik kremi alma isini de onlar da bana birakti, her ne kadar bana surpriz yapmak isteseler de yanlis bir urun aldiklari takdirde dir dir dir baslarinin etini yiyecegim icin bunu goze alamadilar ve ben de seve seve buyuk bir magazanin guzellik reyonuna yollandim. Kadinla bir kac muhabbetten sonra hangi urunlerin bana uygun oldugunu anlamaya calisarak sorular sormaya basladim. Birkac zaman onceye kadar tum ayrintilarini bildigim bu markanin bircok urununu cikarmislar ki beni alt-ust etti bu cesit bollugu. Hangisini almaliyim diye dusunurken, kadin bana birinin henuz kirisikliklar olusmadan onlemeye yaradigini bir digerinin de zaten var olan ince cizgileri yok etmeye yaradigini soyledi ki benim gozlerimdeki simsek gibi cakan alevi gormus olmali ki hemen ilave etti ‘tabii sizde bunlarin hicbiri yok, o halde ben size su koruyucu ve cikmasi muhtemel cizgileri simdiden onleyici krem serisini tavsiye ederim’ dedi ve bendeki gulumseme dogru lafi ettigini gosterdi ona.

Tabii dediklerini alip, ustune bir de kadin cantami kucuk kucuk hediyelerle doldurup da evin yolunu tuttugumda ilk Barbie bebegini almis bir kizcocugu gibi hissettim kendimi.
Eve gelip de iclerini iyice okudugumda kremin kirksekiz saat icinde etkisini gosterecegini, ilk onbes gun icinde de gozle gorulur bir degisme yasanacagini ogrendim. Mutlulugum ikiye katlandi adeta.
Gece yatmadan once guzelce gece kremimi surdum ve kendi kendime ‘hadi bakalim kim kirk yasindaymis gorsunler, simdi ben onbes gun sonra en hakiki yirmi yasindakinden daha da tas gibi olmaz miyim’ dedim ve isigi kapatip huzur icinde yatagima kivrildim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket