Korili Tavuk ve Sehriye Pilavi

Bir deneme daha, tariflerini ve fotograf cekimlerini cok begendigim evcini'nden. Tarifin orjinalini buradan okuyabilirsiniz ama ben kisaca evcini'nin soyledigi herseye uydugumu soylemeliyim.

Bende de bu tarifte olursa cok sahane olacagi soylenilen su demir tavadan var ve ben onunla ne yaparsam cok basarili oluyorum. Evcini'nin de dedigi gibi isiyi hapsettigi icin cok lezzetli yemekler cikiyor bu tava sayesinde. Hem de dogrudan firina girebildigi icin ayni tavada hersey kendi lezzetleri hic harcanmadan pismis oluyor.

Bir filmde seyrettigim bir yemek ustasina soruyorlardi, 'bu tavanin sirri ne' diye, demir tavayi kastederek. Kendisi de 'bugune kadar hic yikamamis olmam' diyordu. Saka bir yana tava cok fazla kazinarak yikanmamali, aslinda hic yikanmamasi sadece bir nemli bezle silinmesi tavsiye ediliyor ama ben bu hafif obsessive compalsive halimle bunu basaramiyorum. Her seferinde bir guzel sungerle yikiyorum tavami ama yine de sagolsun beni yolda birakmiyor(simdilik tabii).

Lafi uzatmayayim, yarin gelecek 28+ misafire de ayni tavugu yapacagimdan ve de gecenin bir yarisi hala sigara boreklerini sarmam gerektiginden sizi tarifle basbasa birakiyorum.

Sakin denemeden gitmeyin, cok ama cok kolay ve bir o kadar da lezzetli bir yemek bu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket