Swiss Peynirli-Pastirmali Dip


Yilbasi geliyor; partiler, davetler kapida. Eger evde birseyler hazirlama telasinda iseniz, bu dip son derece lezzetli. Benim gecen hafta gelen 30 kisilik partimden bir dip tarifi bu.Firindan sicak sicak servis edildigi icin cok ikrama geciyor, hem de kalabalik partiler icin ideal. Eline ekmegini, krakerini, havucunu alan oyle bir guzel bana bana yiyor ki; misafirlerinizin bu halinden siz de kesinlikle cok memnun kalirsiniz.
Ben tarifin orjinalindeki peynir cesitlerini yazacagim, eger sizin elinizde bunlar yoksa neler kullanabilirsiniz bilemiyorum ama Turkiye gibi peynir cenneti bir ulkede sorun olmasa gerek.
Gerekenler soyle;
8 dilim pastirma, ince kup seklinde dogranmis(bende olmadigi icin ben salam kullandim)
8 oz (yaklasik 250 gr kadar) krem peynir, oda sicakliginda yumusamis
1/2 kap mayonez
2 tepeleme tatli kasigi Dijon hardali
1 1/2 kap rendelenmis Swiss peyniri
3 yesil sogan, ince dogranmis
1/2 kap kavrulmus badem, irice cekilmis
Yaninda ikram etmek icin minik havuclar,
veya/ve Ucgen dilimlenmis firinda kizartilmis pideler
veya/ve Ince dilimlenmis kokteyl tarzi ekmekler
Firini 400 F(200C) ye isitin.
Yagsiz bir tavada pastirmalari cevirerek pisirin. Bir kagit havlu uzerine alin.
Bademler haric butun malzemeleri(pastirma dahil) firina dayanikli bir kaba (tercihen toprak bir kaba) karistirarak yerlestirin.
15-18 dakika kadar pisirip, firindan cikarinca uzerlerine bademleri serpip, sicak olarak havuclar ve diger ekmeklerle birlikta servis yapin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket