Firin Sigara Borekleri


Bunlar da firinda pisirilen sigara borekleri. Eger kizartmaktan hoslanmiyorsaniz, ya da hafif olsun diyorsaniz idealler. Hem yumusacik oluyorlar, hem de hafif.

Ben Turkiyedeyken oradaki yufkalar cok ince oldugu icin uc tanesini ustuste koyuyordum ama burada online istedigim yufkalar bir hayli kalinlar. Yani ustuste koymaya gerek kalmiyor.
Miktarlarini goz karari ayarladigim sut, 3 yumurta(birinin sarisi uste) ve siviyagi karistirip yufka katlarinin arasina suruyorum. Yufkalari 8 esit parcaya boluyorum(burada ucgen kesilmis yufka da var). Kalin koselerine istedigim bir icten koyup sigara boregi seklinde sarip ustlerine yumurta sarisi suruyorum. Isterseniz susam veya corekotu da serpebilirsiniz.

Ben kiymali ice, susami; peynirli ice de corekotunu cok yakistiriyorum ama herkesin zevki farkli tabii.

Bu fotograftakiler kiymali icle yapildilar. Sogan, yesil biber ve azicik salca ve sarmisakla talandirilmis kiyma koydum aralarina. Cunku misafirler biraz etobur cinsindendi, yoksa peynir de bir o kadar guzel oluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket