Kestane Kebap

Cikmislar mi? Cikmislar..





Aaa nasil olur, daha hava sogumadi bile. Valla cikmis iste.





Hayatta en sevdigim yiyeceklerden birisidir kestane. Tabii Ankara'da okurken havanin sogumaya basladigi, hatta iyice soguyup da ellerimin buz tuttugu zamanlarda otobus duragina yururken kosebasinda mangalda pisirilenlerinden alip cebime doldurup, ellerimi bunlarla isittigim ve de otobus beklerken birer ikiser agzima attigim, eve gelince de anneannemden 'aa yine karnini abur cuburla doldurmussun' diye azarlandigimda 'aaa anneanne bunlar abur-cubur degil ki kestane' diye savunmaya gectigim bu muhtesem lezzet; bana yine ozlem, hasret, evim, yurdum, annem-babam, gecmisim, okulum, 'ah ah ne olacak benim halim' lere goturduyse de
pazarda her buldugumda alip yapmaya adeta soz verdim kendi kendime.


Ocagin ustunde tek tek kizartildilar, parmaklar yana yana hemen acildilar, cocuklar da 'yaa ne guzelmis bunlar' diyerek ufleye ufleye yediler.

Biz ise yine eski bir dostu ziyaret etmiscesine damagimizda mutlu ama huzunlu bir tatla 'vay canina bir yil daha gecti ha, yine kis geliyor' dedik.


Cikti mi Ankara'da kosabasi kebapcilari?

Yorumlar

YILDIZNAF dedi ki…
Merhaba Sunrise,
Burada yok bizim oralarin guzelim sut kestanesinden. Benim de burnumda tutuyor guzel kokusu. Ne iyi oldu da hatirlattin, hayatda boyle guzellikler var, ne hos....
Sordugun soruyu cevaplamayi unutmusum. Western Maryland Scenic Railroad diye internetten bakarsan sanirim uygun mesafede bir tur siz de bulabilirsiniz. Iyi yolculuklar.Sevgilerle....
Çıkmış çıkmış. Daha tadamadık gerçi ama neyse. Ekranı mı yalasam acep?
Aybike Ceylan dedi ki…
Ahh bende ne severim, oyle guzel anlatmissin ki, benim ogrenciligim, Ankara'm, ailem de gecti gozlermin onunden, ben daha goremedim buralarda, daha bir alici gozle bakmak lazim, afiyet olsun silzere. Sevgiler.
sunrise dedi ki…
Senin yaptiklarinda biz de boyle deli oluyoruz iste sevgili Acemi Sef. Sen kolayca bulursun bunlari ama biz o guzelim pastalari nasil yapalim? Aci bize de yahu...
sunrise dedi ki…
Sagol Aybike'cigim,
Iste boyle her lezzette bir ani canlaniyor insanin gozunde. Yaslaniyor muyum neyim?
Sizin de gunleriniz guzel olsun, kizlarina sevgiler..
hatice
sunrise dedi ki…
Yildiznaf,
Bloguna yazdim ama yine buraya da yazayim, galiba uzak olacak o mesafe bize. Biz buradakini deneyecegiz. Sagol ilgin icin.
Bu benim buldugum kestane cok ama cok lezzetli idi, sanirim pazardan direkt koyluden aldigim icin olsa gerek. Her hafta bakacagim bundan sonra. Cunku yilbasindan sonra bir daha getirmiyorlar. Adet boyleymis..
Sevgiler canim.
Cocukla Cocuk dedi ki…
ahh ah! hem kestane yemeyi özlediğimi farkettim hem de ankarayı. bizim de üniversite yıllarımız ve çok güzel günlerimiz geçti ankara'da.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kolay Biftek Diane

Shrimp Mousse - Karides Mus

Beef Brisket